تحقیق دانشجویی

تحقیق دانشجویی

پاورپوینت مقاله تحقیق و پروژه دانشجویی با قیمت مناسب تر از کافی نت،راحت و بی دردسر تحقیق های خود را از سایت ما دانلود کنید.

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 74
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 322540

پاورپوینت درباره ی سنگ


پاورپوینت درباره ی سنگ

 

نمای کلی پاور پوینت

 

بخشی از مطالب پاورپوینت

سنگهای اذرین:

سنگهای آذرین که به آنها سنگهای آتشفشانی هم میگویند سنگهایی هستند که از سرد شدن مواد گداخته که از قسمت مذاب زمین به بیرون فوران کرده است ایجاد شده .

به طور کلی منشا سنگهای روی زمین آذرین هستند ولی بعضی از این سنگ ها در اثر عوامل جوی و غلطیدن به روی هم خرد شده و این قطعات کوچک به وسیله آب رفت ها زیاد تر گشته و در اثر مرور زمان تحت فشارهای مختلف قرار گرفته و تشکیل سنگهای رسوبی را داده اند . سنگهای آذرین بر حسب نوع سرد شدن به 3 دسته تقسیم میشوند :

 

خواص عمومی سنگ های آذری و مقایسه آن با سنگ های رسوبی:

(1کلیه سنگهای آذری دارای خواص مشترکی هستند که سنگهای رسوبی فاقد آن هستند : (2سنگهای آذری توده ای بوده و یک پارچه است و بدون لایه بندی میباشد و جنس آن یکنواخت است . (3سنگهای آذری فاقد فسیل و بقایای موجودات زنده میباشد زیرا از زمان بیرون ریختن تا زمان سرد شدن هیچ موجود زنده ای نمیتوانست در اثر حرارت زیاد به آن نزدیک شود (4جنس سنگهای آذری یکنواخت بوده و فاقد رگه رگه هستند. در صورتی که سنگهای رسوبی لایه لایه بوده و ممکن است در وسط توده بزرگی از سنگ لایه خاک و یا لای وجود داشته باشد که مجال سنگ شدن پیدا نکرده است . (5سنگهای آذری بر حسب نوع سرد شدنشان یا تمام بلوری و یا نیمه بلوری هستند. (6سنگهای آذری از سنگهای رسوبی سخت تر هستند. (7مگندی سنگهای آذری کمتر از سنگهای رسوبی می باشد. (8وزن مخصوص سنگهای آذری بیشتر از سنگهای رسوبی است ....

 

 

سنگهای دگرگونی:

سنگهاي دگرگوني همان طوري كه از اسم آن معلوم است سنگهايي هستند كه دگرگون شده‌اند و اين دگرگوني باعث تغييراتي در طرز تشكيل بلور و ساير مشخصات آن شده است. اگر سنگهاي رسوبي و يا آذرين از محل تشكيل به علل گوناگون به جاي ديگر مثلاً‌ اعماق زمين منتقل بشوند و در آنجا تحت تاثير فشار و يا حرارت و در مجاورت رطوبت قرار بگيرند تغييراتي در شكل آنها پيدا مي‌شود كه باعث دگرگوني آنها شده و بهمين علت به آنها سنگهاي دگرگوني مي‌گويند مانند سنگهاي شيست و يا سنگ لوح و مرمرها.

سنگهاي دگرگوني به حسب آنكه تحت چه درجه حرارت و يا فشاري دگرگون شده‌اند انواع مختلف دارند. سنگهاي آذري دگرگون شده را ارتو و سنگهاي ته نشستي دگرگون شده را پارا مي‌گويند.

 

تصویری از پاورپوینت دوم

تصویری از پاورپوینت دوم

 

 

شامل دو پاورپوینت،یک پاورپوینت34اسلایدی و یک پاور پوینت 11 اسلایدی


مبلغ قابل پرداخت 28,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 305

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی مقاله تحقیق گزارش کار آزمایشگاه را از سایت ما دانلود کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما