تحقیق دانشجویی

تحقیق دانشجویی

پاورپوینت مقاله تحقیق و پروژه دانشجویی با قیمت مناسب تر از کافی نت،راحت و بی دردسر تحقیق های خود را از سایت ما دانلود کنید.

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 67
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 322533

پروژه طراحی وب سایت املاک


پروژه طراحی وب سایت املاک

مقدمه

وب، اينترنت، سايت و ... كمتر كسي است كه امروزه با اين لغات آشنا نباشد يا حداقل آنها را نشنيده باشد، مفاهيمي كه تا چندي پيش تنها براي افراد محدودي جا افتاده و با معنا بود. اينترنت روز به روز در حال گسترش است و گويي وب، تارهاي عنكبوتيش را به همه جاي اين هستي گسترانده است، اگر چه به كشور ما كمي دير رو آورده ولي اينجا هم بسرعت در جاده توسعه قدم بر مي دارد.

در كشورهاي صنعتي، با وجود اين پديده، ديگر كمتر كسي است كه براي خريد روزمره عازم بازار شود، كمتر كسي است كه براي پيدا كردن كتاب مورد نظر خود، كليه خيابانهاي شهر را زير پا بگذارد، يا براي جابجايي حسابهاي مالي خود روانه بانك شود و هزاران هزار فعاليت ديگر كه خروج افراد از منازل يا محل كار خود را از بين مي برد كه اين خود سر منشاُ ميلياردها ميليارد صرفه جويي مالي و از همه مهمتر صرفه جويي در كالايي كه قيمتي براي آن نيست، زمان .... كه باز متاٌسفانه يكي از عوامل عقب ماندگي كشورهاي جهان سوم از جمله كشورمان، عدم توجه به همين طلاي نامرئي است.

دانشگاههاي يك كشور هميشه سمبل برداشتن اولين قدمها در راه پيشرفت و توسعه مي باشد در دانشگاهي كه سالها علم كامپيوتر تدريس مي شود، هر دانشجو در شروع ترم بايد درگير كاغذ بازي براي انتخاب واحد و ثبت نام باشد و در پايان هر ترم نيزبا صرف هزينه هاي مالي و تلف كردن وقت خود، راهي ساختمان دانشگاه مي شود تا بتواند استاد خود را بيابد و اعتراض خود را نسبت نمره ي اعلامي به وي ابلاغ نمايد و همه اين تلفات مالي و زماني هنگامي به اوج خود مي رسد كه بخواهد پروژه يا تكليفي را تحويل استاد نمايد.

حضور به موقع در راٌس ساعت تعيين شده براي تحويل پروژه، ساعتها انتظار براي رسيدن نوبت وي، تجمع در ميان سالن مجاور كلاسهايي كه در همان لحظه افراد ديگري مشغول فراگرفتن علم در آنجا مي باشند و مشكلاتي از اين قبيل...

چرا عليرغم گسترش ارتباطات جهاني كه بواسطه آن امروزه دهكده ناميده مي شود و در دانشگاهي كه حدود 10 سال در آن اينترنت تدريس مي شود اينچنين مشكلاتي بايد وجود داشته باشد؟

امروزه كه هر فردي با داشتن يك خط تلفن و يك كامپيوتر مي تواند به اقصي نقاط جهان متصل شود و اطلاعات مورد نياز خود را برداشت نمايد يا دانسته هاي خود را به ديگران ابلاغ نمايد، وجود چنين مشكلاتي مضحك مي نمايد.

يكي از راههاي مفيد و مقرون به صرفه در جهت حل مشكلات مذكور، ايجاد يك سايت اختصاصي براي هر كدام از اساتيد دانشگاه است. محيطي نرم افزاري بر روي شبكه جهاني اينترنت كه هر يك از مدرسين مي توانند اطلاعات مورد نياز دانشجويان را بدون مراجعه مستقيم آنان در اختيارشان بگذارد.

 

مفاهيم اوليه برنامه نويسي در دات نت ( بخش اول )

دات نت محيطي جديد بمنظور طراحي، پياده سازي و اجراي برنامه هاي کامپيوتري را در اختيار طراحان و پياده کنندگان نرم افزار قرار مي دهد. با استفاده از پلات فرم فوق ، مي توان بسرعت اقدام به پياده سازي نرم افزار نمود.
برنامه هاي توليده شده ، امکان استفاده از پتانسيل هاي محيط Common Language Runtime) CLR ) را خواهند داشت . آشنائي با مفاهيم اوليه برنامه نويسي در محيط فوق ، داراي اهميت خاص خود بوده و سرعت در استفاده مطلوب از محيط فوق ، را بدنبال خواهد داشت . در مقالاتي که در اين زمينه ارائه خواهد شد به بررسي مفاهيم اوليه برنامه نويسي محيط فوق ، خواهيم پرداخت . در اين راستا ، در ابتدا با نحوه نوشتن يک برنامه آشنا و در ادامه به تشريح برخي از مفاهيم مهم در اين زمينه ، خواهيم پرداخت .

نوشتن يک برنامه در فريمورک دات نت

تمامي زبانهاي حمايت شده در دات نت ، از سيستم نوع يکسان ، کتابخانه کلا س فريمورک مشابه و CLR استفاده خواهند کرد . بدين ترتيب، تمامي برنامه هاي نوشته شده با يکي از زبانهاي حمايت شده ، خصايص مشابهي را به اشتراک مي گذارند. شايد مهمترين تفاوت قابل توجه در رابطه با زبان هاي برنامه نويسي حمايت شده در دات نت ، به گرامر هر يک از آنها برگردد . ( در مثال هائي که در اين مقاله ذکر مي گردد ، از ويرايشگر Notepad ،در مقابل ويژوال استوديو دات نت، استفاده شده است . مثال هاي ارائه شده به اندازه کافي ساده بوده تا بتوان بکمک آنان با فرآيندهاي ترجمه و اجراء ، بسرعت آشنا گرديد ).

نوشتن يک برنامه

براي نوشتن يک برنامه ساده در دات نت ، مراحل زير را دنبال مي نمائيم :

  • فاز اول : ايجاد برنامه
  • برنامه Notepad را فعال و پس از درج کدهاي زير آن را با نام Hello.vb ، ذخيره نمائيد .

يک برنامه نمونه نوشته شده به زبان VB.NET

Imports System
Public Class MainApp
Public Shared Sub Main( )
Console.WriteLine( "Welcome to .NET Programming " )
End Sub
End Class

vbc Hello.vb

  • فاز دوم : ترجمه و ايجاد يک فايل اجرائي

براي اجراء برنامه ايجاد شده در مرحله قبل ، در ابتدا کمپايلر VB.NET را از طريق خط دستور و بصورت زير فعال مي نمائيم : ( دستور فوق را مي توان از طريق خط

  • دستور ويندوز و يا خط دستور موجود در ويژوال استوديو ، فعال کرد )

 

در ادامه و پس از ايجاد فايل اجرائي (hello.exe ) ، امکان اجراي برنامه فراهم مي گردد.

استفاده از Namespace

با استفاده از VB.NET ، مي توان به کلاس ها مراجعه و از آنان استفاده کرد . در مثال زير ، يک نمونه از کلاس System.Io.FileStream ، ايجاد شده است .

Dim aFileStream As System.IO.Filestream

مراجعه به Namespace هاي مورد نياز در يک برنامه روشي مناسبتر در اين زمينه است . با استفاده از namespace ، ضرورتي به توصيف تمامي مراجعات به کتابخاته کلاس ، وجود نخواهد داشت .

Imports System.IO
.....
Dim aFileStream As Filestream

مثلا" براي دستيابي به اشياء System ، مي بايست از Namespace با نام System در برنامه استفاده گردد. ( Imports) .

تعريف namespace و کلاس

VB.NET ، امکانات حمايتي لازم در خصوص ايجاد Namespace هاي خاص و کلاس هاي مربوط به آن را ارائه مي نمايد. (نکته : مدل زير يک روش عمومي براي نامگذاري namespace است ) :

CompanyName.TechnologyName
.For Example:
Microsoft.Office

 

 

 

بخشی از فصل آخر

 

- در قسمت مدیریت مناطق که باز کنید نام منطقه را می خواهد که مثلاً اگر طرقبه را بخواهیم به مناطق خود اضافه کنیم باید از این قسمت استفاده نمائیم.

- در قسمت ثبت ملک جدید نام منطقه را از ما خواسته –

- نوع ملک: که می تواند آپارتمان – ویلا – مغازه – زمین باشد.

- بابت : در این قسمت که بابت مورد معامله را خواسته که فروش یا رهن یا اجاره می باشد قیمت که قیمت مورد نظر را معلوم می کند.

- امکانات : که امکانات ساختمان مورد نظر را در آن قید می کنیم .

- آدرس : آدرس ساختمان را قید می کنیم

- شماره تماس : شماره تلفن صاحب ملک را قید می کنیم.

- نام و نام خانوادگی : که در آن نام صاحب ملک قید می شود

– عکس : عکسی از خانه یا مورد فروش یا اجاره قرار می گیرد.

- لیست املاک : در این قسمت ردیف را از ما خواستید نام و نام خانوادگی، منطقه، نوع ملک، بابت، بعد از آن ما املاکی را که واگذار شده جلوی آن سیستم واگذار کردن را در صورت واگذار شدن تایپ می کند در صورت نیاز به تغییرات در ملک ویرایش را کلیک می کنیم و حذف هم برای مواردی می باشد که فروخته یا رهن و اجاره داده شده استفاده می شود.

- کل املاک : منظور تعداد املاک فروخته یا رهن و اجاره داده شده می باشد.

- املاک واگذار شده فروشی : شناسنامه، نام و نام خانوادگی، منطقه، نوع ملک، بابت، ویرایش و حذف در آن می باشد.

- املاک واگذار شده (رهن) : شناسنامه، نام و نام خانوادگی، منطقه، نوع ملک، بابت، ویرایش و حذف در آن می باشد.

- املاک واگذار شده (اجاره ) : شناسنامه، نام و نام خانوادگی، منطقه، نوع ملک، بابت، ویرایش و حذف در آن می باشد.

- در قسمت بالای صفحه اصلی، جستجوی ملک، ارتباط با ما و مدیریت سایت می باشد.

- با کلیک روی صفحه اصلی پنجره جدیدی باز می شود که املاک واگذار شده را نمایش می دهد که در آن منطقه نوع ملک (زمین، ویلا) و... بابت (فروش ، رهن، اجاره) و قیمت به ریال را مشخص می کند.

- جستجوی ملک : املاک ثبت شده را می توان در منطقه مورد نظر برای فروش، رهن یا اجاره جستجو نمود.

- ارتباط با ما : در این قسمت ارتباط با مدیر توسط این صفحه برقرار می گردد که در آن نام و نام خانوادگی، ایمیل عنوان و توضیحات را خواسته است.

- مدیریت سایت : جزئیات سایت ما را نمایش می دهد.

- برای دستکاری در برنامه قسمت نمایش در منوهای سمت راست کلیک و گزینه View Designer را انتخاب بعد می توان Lable ، text و Buttom و ... را دستکای یا از سمت راست tools انتخاب و به برنامه اضافه نمود و برای تنظیمات آنها مثل رنگ متن ، اندازه و ... می توان از منوهای زیر properties استفاده نمود.

برای دستکاری در کدنویسی هر قسمت برنامه سمت راست زیر منوهای My Admin هر کدام را که کلیک راست کنید و گزینه View Code را انتخاب نمائید وارد قسمت کدنویسی برنامه می شوید و می توانید تغییرات را در آنجا انجام دهید.

برای دسترسی به Data Base برنامه از Server Explorer سمت چپ که باز شد روی منو ابزار Connect کلیک بعد وارد پنجره Add Connection می شویم و از دکمه Chanye گزینه Microsoft SQl Server را انتخاب بعد از دکمه Coutineu اسم و username و password و تایپ کلمه Amlak در Connect to data base که با کلیک روی ((okData Base ها را می توان مشاهده نمود.

برای Connect شدن به Data Bac چهار حالت وجود دارد.

  1. Connection string در قسمت web . config
  2. فایلها xsd (Data set ) در فولدر App – Code / DAL
  3. Data SourceObjyect یا از منو tools ß Connect to Data base
  4. ارتباط بین Object data source و کد برنامه (Grid View Buttom)

 

 

 

 

 شامل ورد 31صفحه ای


مبلغ قابل پرداخت 31,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 398

تمامی مقاله تحقیق گزارش کار آزمایشگاه را از سایت ما دانلود کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما