تحقیق دانشجویی

تحقیق دانشجویی

پاورپوینت مقاله تحقیق و پروژه دانشجویی با قیمت مناسب تر از کافی نت،راحت و بی دردسر تحقیق های خود را از سایت ما دانلود کنید.

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 50
  • بازدید دیروز : 129
  • بازدید کل : 322645

طرحهاي صنعتي و معدني


طرحهاي صنعتي و معدني

مقدمه 4

1- معرفي وزارت صنايع و معادن 4

1-1- انواع متون توصيفي 4

2-1- انواع نمودارهاي سازماني 5

3-1- شرح وظايف سازماني 5

4-1- معرفي مديران وزارتخانه 5

5-1- معرفي واحدهاي تابعه وزارتخانه 6

2- آمار فعاليتهاي وزارت صنايع و معادن 8

1-2- آمار ماهانه 8

2-2- آمار سالانه 8

3-2- گزارشهاي تحليلي 9

3- طرحهاي صنعتي و معدني 10

1-4- قوانين استراتژيك 12

2-4- قانون برنامه سوم 12

3-4- قوانين و مقررات ناظر بر بخش صنعت و معدن 12

4-4- قوانين و مقررات ناظر بر فرابخش صنعت و معدن 12

5-4- ساير قوانين جاري 13

5- وام ها و تسهيلات اعتباري 14

1-5- منابع 14

2-5- طرحها 14

3-5- تقاضا 15

4-5- نتايج بررسي 15

5-5- پيشرفت فيزيكي 15

6- سازمانها و واحدهاي توليدي 17

1-6- سازمانها، ‌موسسات و نهادها 17

2-6- واحدهاي توليدي 18

7- فروش 20

8- نمايشگاه‌ها و سمينارها 21

1-8- اخبار نمايشگاه‌ها و سمينارها 21

2-8- شركت در نمايشگاه و سمينار 22

3-8- مشاركت در نمايشگاه 22

9- فرصتهاي سرمايه‌گذاري 23

10- فرم‌ها 25

11- توانمنديهاي صادراتي 26

12- اخبار وزارت صنايع و معادن 27

1-12- گزيده جرايد 27

2-12- خبرنامه صنايع و معادن 27

3-12- اعلان عمومي 28

4-12- گزارش بازديدها 28

5-12- مناسبتها 29

6-12- انتصابها 29

13- نشريات و كتب 30

1-13- تازه‌هاي كتاب 30

3-13- برگه‌دان 31

14- خبرگان صنعت و معدن 32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

گزارش حاضر، به تشريح محتواي اطلاعاتي سيستم‌هاي مورد نياز بر روي پايگاه وب وزارت صنايع و معادن پرداخته است. اين گزارش، يكي از مستندات اوليه فاز 3 طراحي و تهيه و پايگاه وب، يعني فاز پوياسازي صفحات به شمار مي‌رود.

در اين گزارش، هر يك از سيستم‌هاي مورد نياز، به طور جداگانه بررسي شده و سعي گرديده كه حدود و ثغور و عملكردهاي مورد توقع هر سيستم به طور كلي و به صورت اجمالي معرفي گردد. براي اين منظور، ‌نخست هدف از ايجاد هر يك از سيستم‌هاي موردنظر تشريح شده و سپس قسمتهاي مختلف هر سيستم معرفي گرديده است. اقلام اطلاعاتي كه در هر سيستم ذخيره‌سازي و بازيابي مي‌شود، ‌نام برده شده و نام واحد دارنده اطلاعات و واحد بهنگام‌رسان اطلاعات ذكر گرديده است.

انتظار مي‌رود كه محتواي اين گزارش، اطلاعات اوليه مورد نياز را براي برآورد زمان و هزينه طراحي و پياده‌سازي هر يك از سيستم‌هاي مذكور فراهم نموده و به عنوان يك مستند اوليه در اختيار تحليلگران اين سيستم‌ها قرار گيرد.

1- معرفي وزارت صنايع و معادن

سيستم” معرفي وزارت صنايع و معادن“ از جمله سيستم‌هاي چهارده‌گانه است كه در آتيه نزديك بر روي پايگاه وب وزارت صنايع و معادن قرار خواهد گرفت. در اينجا به معرفي قسمتهاي مختلف اين سيستم مي‌پردازيم:

 

1-1- انواع متون توصيفي:

در اين قسمت انواع متون توصيفي معرفي‌كننده وزارت صنايع و معادن نظير پيام وزير، تاريخچه وزارتخانه، قانون تمركز و... جهت استقرار در سايت توليد و بهنگام‌رساني مي‌گردد. هر متن از دو جز اطلاعاتي ” عنوان متن“ و ” محتواي متن“ تشكيل شده است. اندازه محتواي هر متن، بين 50 تا 5000 كلمه در نوسان است. روابط عمومي به عنوان واحد توليدكننده و بهنگام‌رسان متون توصيفي معرفي‌كننده وزارتخانه، در تناوبهاي 6 ماه به بازنگري محتواي متون موجود درسايت پرداخته و در صورت نياز، اقدام به بهنگام‌رساني متون موجود و يا ايجاد متون جديد خواهد نمود.

 

2-1- انواع نمودارهاي سازماني:

در اين قسمت انواع نمودارهاي سازماني معرفي‌كننده وزارت صنايع و معادن نظير نمودار تشكيلاتي سازمان، نمودار سلسله مراتبي عمليات (FHD) و... جهت استقرار در سايت توليد و بهنگام‌رساني مي‌گردد. هر نمودار از 3 جزء ” عنوان نمودار“، ” شكل نمودار“ و ” نام يا محتواي اجزاء نمودار“ تشكيل مي‌گردد. اندازه نام يا محتواي اجزاء هر نمودار بين 2 تا 10 كلمه در نوسان است. روابط عمومي به عنوان واحد توليدكننده و بهنگام‌رسان نمودارهاي سازماني معرفي‌كننده وزارتخانه، در تناوبهاي يك ساله، با هماهنگي دفتر تشكيلات و بودجه به بازنگري شكل و محتواي نمودارهاي موجود در سايت پرداخته و در صورت نياز، اقدام به بهنگام‌سازي نمودارهاي موجود و يا ايجاد نمودارهاي جديد خواهد نمود.

 

3-1- شرح وظايف سازماني:

دراين قسمت شرح وظايف معاونتها، دفاتر، ادارات كل استان‌ها و واحدهاي مختلف وزارتخانه، جهت استقرار در سايت آماده‌سازي و بهنگام‌رساني مي‌گردد. شرح وظايف هر واحد از 2 جزء ” عنوان واحد“ و ” محتواي شرح وظايف“ تشكيل مي‌گردد. محتواي شرح وظايف هر واحد، به صورت بندهاي جداگانه تنظيم شده و بين حداقل 50 تا حداكثر 500 كلمه مي‌باشد. روابط عمومي به عنوان واحد بهنگام‌رسان شرح وظايف سازماني، در تناوبهاي يك ساله، با هماهنگي دفتر تشكيلات و بودجه، به بازنگري محتواي شرح وظايف موجود در سايت پرداخته و در صورت نياز، اقدام به بهنگام‌سازي و ويرايش آن مي‌نمايد.

 

4-1- معرفي مديران وزارتخانه:

در اين قسمت معاونين و مديران وزارتخانه به كاربران سايت معرفي شده و امكان ارتباط الكترونيكي كاربران با آنان فراهم مي‌گردد. كاربران با مراجعه به اين قسمت از سايت، اطلاعات زير را درباره هر يك از مديران دريافت مي‌دارند:

  • نام و نام خانوادگي
  • سمت
  • ميزان تحصيلات و رشته تحصيلي
  • شماره تلفن
  • عكس
  • آدرس پست الكترونيكي
  • نمودار سازماني
 
 
 
 
 

 

علاوه بر اين، خلاصه‌اي از از پيشينه فعاليت هر يك از مديران در حد 100 تا 200 كلمه در اختيار كاربر قرار مي‌گيرد.

روابط عمومي، به عنوان واحد توليدكننده و بهنگام‌رسان اطلاعات مربوط به مديران وزارتخانه، با جابجا شدن هر يك از مديران سازمان نسبت به بهنگام‌سازي اطلاعات مربوطه اقدام خواهد نمود.

 

5-1- معرفي واحدهاي تابعه وزارتخانه:

در اين قسمت سازمانها، طرحها، بانكها و ساير واحدهايي كه زيرمجموعه وزارت صنايع و معادن به شمار مي روند، معرفي مي‌گردند. در حقيقت، در اين قسمت، گستره و حوزه نفوذ وزارت صنايع و معادن مشخص مي‌گردد. كاربر با مراجعه به اين قسمت، اطلاعات زير را درباره هر يك از واحدهاي تابعه وزارتخانه دريافت خواهد نمود:

 

  • خلاصه‌اي از شرح وظايف واحد
  • معرفي مديران و نفرات كليدي
  • آدرس
  • شماره تلفن
  • آدرس پست الكترونيك
 
 
 
 

 

فزون بر اين، خلاصه‌اي از اهداف، ماموريتها و عملكردهاي واحدهاي تابعه وزارتخانه در حداكثر 500 كلمه در اختيار كاربر قرار خواهد گرفت.

روابط عمومي به عنوان واحد توليدكننده و بهنگام رسان مجموعه معرفي واحدهاي تابعه وزارتخانه با هماهنگي معاونت‌هاي تخصصي و سازمان‌هاي تابعه، در تناوبهاي 3 ماهه، اطلاعات مربوط به هر واحد را مرور كرده و در صورت نياز نسبت به بهنگام‌سازي آن اقدام مي‌نمايد.


2- آمار فعاليتهاي وزارت صنايع و معادن

سيستم ” آمار فعاليتهاي وزارت صنايع و معادن“ از جمله سيستم‌هاي چهارده‌گانه‌اي است كه در آتيه نزديك بر روي پايگاه وب وزارت صنايع و معادن قرار خواهد گرفت. در اينجا به معرفي قسمتهاي مختلف اين سيستم مي‌پردازيم:

 

1-2- آمار ماهانه:

در اين قسمت آمار ماهانه فعاليتهاي انجام گرفته در سطح وزارت صنايع و معادن جهت استقرار در سايت توليد و بهنگام‌رساني مي‌گردد. آمار ماهانه، مجموعه‌اي فشرده از جداول، نمودارها و توصيفات متني مي‌باشد كه همه ماهه به‌صورت يكنواخت توليد شده و تحت سرفصلهايي كلي نظير ” صدور مجوز“، ” توليد“، ” صادرات“ و... تهيه و تنظيم شده‌اند. هر جدول، نمودار و يا توصيف نيز خود داراي عنوان خاصي است كه معرفي‌كننده محتواي آن مي‌باشد. دفتر آمار و اطلاع‌رساني، به عنوان واحد توليدكننده و بهنگام‌رسان آمار فعاليتهاي ماهانه، در پايان هر ماه، آمار فعاليتهاي ماه سپري شده را در سايت جايگزين آمار فعاليتهاي ماه پيشين مي‌سازد. همچنين اين دفتر همه ماهه، از سرجمع آمار فعاليتهاي انجام شده در ماه‌هاي پيشين، آمار فعاليتهاي انجام شده از ابتداي سال تا ماه جاري را نيز توليد مي‌كند كه از فرمت جداول و نمودارها، مشابه آمار ماهانه مي‌باشد.

 

2-2- آمار سالانه:

در اين قسمت آمار تفصيلي فعاليتهاي انجام گرفته در سطح وزارت صنايع و معادن در طول يك سال كاري، جهت استقرار در سايت توليد و بهنگام‌رساني مي‌گردد. آمار سالانه، مجموعه‌اي گسترده از جداول، نمودارها و توصيفات متني مي‌باشد كه به طور تفصيلي و جزيي‌نگر، تحت سرفصلهايي كلي نظير ” صدور مجوز“، ” توليد“، ” صادرات“ و... تهيه و تنظيم شده‌اند. هر جدول، نمودار و يا توصيف نيز خود داراي عنوان خاصي است كه معرفي كننده محتواي آن مي‌باشد. دفتر آمار و اطلاع‌رساني، به عنوان واحد توليدكننده و بهنگام‌رسان، آمار فعاليتهاي سالانه، در 3 ماهه اول ابتداي هر سال، آمادگي ارائه مجموع آمارهاي تفصيلي فعاليتهاي انجام شده در سطح وزارتخانه در طول سال قبل را جهت استقرار در سايت پيدا مي‌كند. استقرار آمار تفصيلي فعاليتهاي مربوط به يك سال در سايت به معني حذف آمار سالهاي قبل نخواهد بود. بلكه اطلاعات مربوط به فعاليتهاي سال جديد در كنار اطلاعات ساليان قبل نگهداري شده و كاربر امكان دسترسي به همه آنها را خواهد داشت. با اضافه شدن اطلاعات هر سال جديد، بر طول دوره آماري اطلاعات مربوط به فعاليتهاي وزارت صنايع و معادن افزوده شده و امكان مقايسه اطلاعات در سالهاي مختلف و پيگيري روند تغييرات ممكن خواهد بود.....

 

 

شامل ورد 33 صفحه ای


مبلغ قابل پرداخت 29,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 488

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی مقاله تحقیق گزارش کار آزمایشگاه را از سایت ما دانلود کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما